Alla inlägg den 7 september 2009

Av Josefin - 7 september 2009 21:59

Present till Ebba LOVISA Borgström SELANDER som vi inhandlade i somras - ibland är jag ute i god tid...


Geschenk für Ebba LOVISA Borgström SELANDER, das wir schon im Sommer gekauft haben - manchmal bin ich früh dran...


Av Josefin - 7 september 2009 20:45

Tina Nordström i alla ära - jag älskar hennes matlagningsprogram, men Cookalong är inget för mig. Man blir ju superstressad och det är ju knappast det man behöver. Tycker att matprogram kan vara avstressande att titta på, men inte just detta.


Sen är det synd att duellerandet blir så kort - i Tyskland finns ett 3-timmarsprogram varje söndag där proffskockar lagar mat mot antingen kändisar eller vanliga människor som har varit med i "Das perfekte Dinner" (tyska motsvarigheten till Halv åtta hos mig) och det är också matlagning i lugn och ro - nästan i alla fall.


Foto: TV4

Tina Nordström - eine schwedische Köchin aus Südschweden!

Av Josefin - 7 september 2009 13:18

Jag är ju själv ganska redig och använder cykelhjälm trots att jag inte har en sån här fin, men ni andra som tycker att frissan är viktigare än ert liv (hur kan någon överhuvudtaget tycka att det finns viktigare saker än att vara vid liv) kan inse att det numera finns skitsnygga cykeljhjälmar. Dessa tillverkas av Yakkay. Kolla in www.yakkay.se eller www.yakkay.dk!


Ich trage selber Fahrrad wenn ich Rad fahre - mein ich nicht so schön wie dieses, aber für euch, die eure Frisur wichtiger findet als ihr Leben, hier habt ihr ein megatolles Helm. Die werden von Yakkay produziert. Schau bei www.yakkay.se oder www.yakkay.dk!

Av Josefin - 7 september 2009 13:11

Jürgen undrar varför vi har så många olika typer utav brickor - storlek, material och färg - och jag förstår inte riktigt frågan. Denna har jag tagit från http://www.familyliving.se/bloggare/fingerspitzengefuhl/.


Jürgen fragt warum wir so viele Tabletts haben - unterschiedliche Grössen, Materilien und Farben - und ich verstehe nicht die Frage. Dieses Bild habe ich von http://www.familyliving.se/bloggare/fingerspitzengefuhl/ genommen.


We have one of these and to be on the safe side - we got two of it!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards