Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Josefin - 10 augusti 2009 23:37

...har brutit handleden och blir minst borta i fyra veckor! Ingen vidare start på säsongen, men vi brukar ju sällan vara bra i början! Är ju 33 matcher kvar på den här säsongen...


...hat die Handgelenk gebrochen und wird mindestens vier Wochen feheln! Keinen guten Start in der neuen Saison, aber wir sind ja seltan Anfang der Saison gut! Sind ja auch 33 Spiele noch...

Av Josefin - 10 augusti 2009 23:29

JAG HATAR LIDL! Jag hatade Lidl i Tyskland! Jag hatar Lidl i Sverige! Det som står på ens inköpslista är inte säkert att man kommer hem med. Vissa saker är slut och vissa saker har aldrig funnits! Deras olika avdelningar är på tok för små - i dag fanns det inga bra grönsaker som jag ville köpa. Det fanns bara kålrot, tomat, gurka, lök, gammal purjolök och lite annat som jag inte kommer ihåg. Jag vill ha ett större urval! Skärpning annars lär jag aldrig återvända!


ICH HASSE LIDL! Ich habe Lidl i Deutschland gehasst! Ich hasse Lidl in Schweden! Was auf meiner Einkaufsliste steht, bringe ich wahrscheinlich nicht nach Hause. Manche Sachen sind ausverkauft und manche Sachen hatten die nie. Die Abteilungen sind zu klein - heute gab es kaum gute Gemüse. Gab's nu Kohlrübe, Tomaten, Gurke, Zwiebel, alten Lauch und andere Sachen, die ich nicht mehr in Erinnerung habe. Ich möchte eine grössere Auswahl! Bitte euch verbessern, sonst komme ich nie wieder!

Av Josefin - 10 augusti 2009 08:54

Grattis:/Glückwunsch:


Eva Larsdotter

Lars-Olof "LO" "Farbror Lars" Olsson

Lars "Hansson" Hansson

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards