Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Josefin - 3 januari 2010 21:21

Sedan den 12 oktober studerar jag inte längre på Malmö högskola. Jag tyckte inte att det var rätt utbildning för mig - det var för mycket teknik och programmering är jag inte det minsta intresserad av. Sedan dess funderar jag på vad jag ska göra när jag blir "stor"...


Seit dem 12. Oktober studiere ich nicht mehr bei der Hochschule in Malmö (Malmö högskola). Ich fand die Ausbildung nicht die richtige für mich - es war zu viel Technik und ich habe wirklich kein Interesse an Programmierung. Seit dem überlege ich was ich machen soll, wenn ich "erwachsen" bin...

Av Josefin - 3 januari 2010 20:45

Sixtens mormor och pappa fick en kalender med följande foto i...


Sixtens Oma (meine Mutter) und Vater hat einen Kalender mit folgenden Fotos bekommen...


Av Josefin - 3 januari 2010 20:05

Denna gång inte i form av datavirus utan influensa. Jürgen har spytt och Sixten har haft diarré. Det enda positiva är att det gick fort över. Jag har förhoppningsvis inte blivit smittad, men har för säkerhetsskull ätit samma tråkmat i dag - te & skorpor till frukost och makaroner, wienerkorv och kokta morötter till lunch.


Dieses mal kein Computervirus sondern Grippe. Jürgen hat gespuckt und Sixten hatte Durchfall. Das einzige positive ist das es schnell vorbei ging. Hoffentlich bin ich nicht angesteckt, aber habe trotzdem das gleich langweilige Essen heute gegessen - Tee & Zwieback (Kotzkekse) zum Frühstück und Nudeln, Wienerwurst und gekochte Mören zum Mittagessen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards