Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Walking without MBT shoes

Av Josefin - 16 januari 2009 13:54

Hur bra är jag egentligen? Jag har gått så länge i mina vanliga walkingskor att jag har fått ett HÅL i dem! Det är ett par bruna Adidas, som inte är snyggsnygga, men otroligt sköna att gå i! Det var dessa som bar mig runt när jag walkade som mest i Stuttgart. Jag steg ju upp 04:45 VARENDA morgon och gick 7,75 km OAVSETT väder! Nu har jag så smått börjat powerwalka igen, men eftersom Löddeköpinge är så litet är rundan bara 30 minuter lång och jag vet att det är bättre än ingenting. Dock hoppas jag att jag kommer att hitta en bra, lång runda lite senare. Nu går jag upp 05:30 för att hinna hem innan Jürgen åker till jobbet. Sen när jag börjar jobba måste jag gå upp tidigare, men det ska ju inte vara så svårt för mig... Jag vill inte powerwalka varje dag i mina MBT-skor, så därför måste jag köpa mig ett par nya walkingskor! Jippie!


Wie gut bin ich eigentlich? Ich habe meine Walkingschuhe so lange benutzt, dass ich ein LOCH bekommen habe! Es ist ein paar braune Adidas, die nicht schönschön sind, aber unglaublich bequäm sind! Diese Schuhe haben mich herumgetragen, wenn ich viel Walking in Stuttgart gemacht habe. Ich bin JEDEN Tag um 04:45 Uhr aufgestiegen und bin EGAL Wetter 7,75 km gelaufen. Hier in Löddeköpinge habe ich wieder langsam angefangen mit Powerwalking, aber weil Löddeköpinge so klein ist, ist meine Runde nur 30 Minuten lang und ich weiß, dass das besser als nichts ist. Ich hoffe natürlich, dass ich eine gute, lange Runde später finden werde. Jetzt stehe ich um 05:30 Uhr auf um wieder daheim zu sein, bevor Jürgens ins Geschäft fahre. Wenn ich denn später anfange zu arbeiten muss ich früher aufstehen, aber das sollte ja kein Problem für mich sein... Ich möchte nicht jeden Tag in meinen MBT-Schuhe powerwalken, deshalb muss ich ein neues paar Walkingschuhe kaufen. Jippie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 7 augusti 2012 09:12

I saw these agora in a Ecco store in Aachen and wanted to but them all, but it was 31 degrees......

Av Josefin - 21 juli 2012 15:29

Looks good doesn't it?

Av Josefin - 20 juli 2012 18:41

Today we're eating our own potatoes. Yippie yeah!

Av Josefin - 20 juli 2012 18:39

Today we're eating our own potatoes...

Av Josefin - 19 juli 2012 22:46

Had some friends over för dinner - bbq - and it was so nice to see them again. In the summertime everything is so much easier. Sitting outside, children playing in the garden. A perfect night if it wasn't for the mosquitos :-(...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards