Alla inlägg under juli 2009

Av Josefin - 26 juli 2009 20:18

Grattis:/Glückwunsch:


om jag hade varit en pojke skulle jag ha hetat Jesper! Grattis!!


wenn ich ein Junge wäre, würde ich Jesper heissen! Glückwunsch!!

Av Josefin - 25 juli 2009 22:24

Heute ist das Meisenwegfest und wir sind leider nicht dabei. Schade, aber so ist es manchmal! Nächstes Jahr kommen wir hoffentlich...

Av Josefin - 25 juli 2009 22:21

Grattis:/Glückwunsch:


Jakob Ekstrand

Jakob Green

Jakob Steiner

Jan-Jakob "JJ" Steinmaier

Av Josefin - 24 juli 2009 21:26

Här kan du läsa om min utbildning:

http://www.edu.mah.se/TGINA/


Av Josefin - 24 juli 2009 21:18

Jag har sen september 2007 en iPod Nano och det lilla jag använder den är den tillräcklig, MEN i dag visade en kollega en iPod Touch för mig och jag är HELSÅLD. En sån MÅSTE man ju ha! Kanske att jag får en sån i "börja-plugga-på-högskolan-present"?


Seit September 2007 habe ich einen iPod Nano und es reicht mir eigentlich, weil ich benutze es nicht so viel, ABER heute hat mir ein Kollegen einen iPod Touch gezeigt und so ein MUSS ich haben. Vielleicht kriege ich ein, weil ich studieren anfangen werde?


overview-hero.png

Av Josefin - 24 juli 2009 21:05

Tittar på 1. FC Köln mot FC Bayern München och anledning att matchen spelas är att Lukas Podolski (Prinz Poldi) har återvänt hem till Köln efter att ha suttit på bänken i München i ett par år! Han är efterlängtad och på hans första träning kom 25.000 för att titta! Det är kärlek det!


Det som är konstigt med matchen är att flera människor är på "fel" plats. Mario Gomez spelar för FC Bayern München och Zvonimir Soldo (en f.d VfB Stuttgart-spelare) är 1. FC Kölns tränare!


Schaue gerade das Spiel zwischen 1. FC Köln und FC Bayern München und das komische ist ja, dass viele Leute auf dem falschen Platz ist. Mario Gomez spielt ja für FC Bayern München und Zvonimir Soldo (ehemalige VfB Stuttgart-Spieler) ist ja Trainer des 1. FC Köln.

Av Josefin - 24 juli 2009 20:58

Har laddat ner iTunes till min dator och har börjat lägga in våra CD-skivor i datorn. Får se hur länge jag orkar hålla på. Det går ju fort, men vi har sjukt många skivor. Efter alla CD-skivor är det dags att omvandla alla LP-skivor till mp3-format...


Habe iTunes zu meinem Computer runtergeladen und habe angefangen die CDs aufzuspielen. Mal sehen wie lange ich durchhalte. Es geht ja schnell, aber wir haben verdammt viele CDs. Nach dem ich die CDs fertig gemacht habe, sind die Schallplatten dran. Werde aus den Liedern mp3-Format machen...

Av Josefin - 24 juli 2009 19:52

Grattis:/Glückwunsch:


Kristina Fredriksson

Kerstin de Marsilio

Kerstin Elmqvist

Kerstin Schmitz

Kerstin Kahlau

Kerstin Pukall

Kerstin Holmberg

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards