Alla inlägg under juli 2009

Av Josefin - 14 juli 2009 22:42

I dag fyller hon 32 år och firar som vanligt på Öland, MEN i år har hon sin trolovade Daniel vid sin sida. Äntligen!


Heute wird sie 32 Jahre alt und habe wie immer auf der Insel Öland gefeiert, ABER dieses Jahr dürfte ihr Verlobter Daniel neben ihr sitzen. Endlich!


Av Josefin - 14 juli 2009 22:41

Grattis på namnsdagen:/Glückwunsch zum Namenstag:


Carl XVI Gustaf - Carl Gustaf Hubertus Folke Bernadotte - King of Sweden

Av Josefin - 13 juli 2009 22:07

...är det jobb som gäller. Det är inte många på kontoret, men mycket att göra. I like! Dagen gick fort och jag jobbade tio timmar i dag. Sixten hämtades av sin "kompis" Josephine. Nu har jag bara tre veckor kvar innan jag blir arbetssökande igen. Får se vad jag ska göra från och med 1 augusti...


...ist es wieder Arbeit! Wir sind nicht viele im Büro, aber viel zu tun. I like! Der Tag ist schnell gelaufen und ich habe zehn Stunden gearbeitet. Sixten wurde von Josephine abgeholt. Jetzt habe ich nur drei Wochen zu arbeiten und dann suche ich wieder eine neue Stelle. Mal sehen was ich ab 1. August machen soll...

Av Josefin - 13 juli 2009 21:19

Grattis:/Glückwunsch:


Joel Hellstenius

"Joel" Borgström Selander

Av Josefin - 12 juli 2009 19:48

I dag hittade jag äntligen Sixtens alla shorts! Bild följer...


Heute habe ich endlich Sixten kurzen Hosen gefunden! Bild folgt...

Av Josefin - 10 juli 2009 00:13

Jag hänger inte riktigt med i vad som händer i Bundesliga i allmänhet och VfB Stuttgart i synnerhet, men det ryktas att vi ska investera alla Mario Gomez-miljoner i holländaren Klaas-Jan Huntelaar, som fram tills nu har lirat i Real Madrid. Vet inte om han är lösningen! Vet inte om han kan fylla Mario Gomez skor! Vet inte om han är en målspruta! Vet inte om han överhuvudtaget är bra! Jag vet egentligen ingenting om honom!


Ich bin nicht im Fussballgeschäft richtig dabei muss ich ehrlich zugeben. Habe nur gelesen, dass wir die Mario Gomez-Millionen in Real Madrids Klaas-Jan Huntelaar (NL) investieren sollen. Weiss nicht ober er gut ist, ob er die Lösung ist, ob er die Schuhe von Mario Gomez füllen kann, ob er ein Torjäger ist! Ich weiss eigentlich nichts von ihm!

Av Josefin - 10 juli 2009 00:12

Grattis:/Glückwunsch:


Andrea Meister

Andrea Kyhr

Ingrid Monika Andrea Borgström - sorry!!!!!

Av Josefin - 10 juli 2009 00:09

I dag ska jag åka med familjen till Göteborg, men bara för att deltaga vid min farmors begravning. Ingen rolig resa, men så är ju livet ibland.


Heute werde ich mit meiner Familie nach Göteborg fahren, aber nur weil ich bei der Beerdigung meiner Oma (die Mutter meines Vaters) teilnehmen werde. Keine lustige Reise, aber so ist ja das Leben.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards