Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Josefin - 19 oktober 2009 23:16

Cecilia Blankens skriver nedanstående text på sin mama-blogg. Hur var det nu med direktsändningen? Fy vilket lurendrejeri!!


18.30 Realeasefest för Andreas Carlsssons bok Live to win - Låtarna som skrev mitt liv Fredsgatan 12. Mingeltrivsel och snittar till trots tröttnade dock Bonnie på uppståndelsen fort och vi lämnade platsen efter någon halvtimma. Per och Bonnie åker hem, jag hoppar in i en taxi och åker med den till inspelningen av Tinas cook-along där och jag Anders Timell med flera får sitta i smakpanel och smaska i oss av kvällens goda meny som lagades av inga mindre än just Tina tillsammans med men ljuvliga blogg-granne Pernilla Wahlgren.

Nu kan jag sova gott

Av Josefin - 19 oktober 2009 23:08

Så här cool var Sixten i somras när han och jag cyklade till förskolan!


So cool war Sixten im Sommer als wir zum Kindergarten Rad gefahren sind!


Shorts, t-shirt, plyschjacka H&M, sandaler Ecco, väska Gap och hjälm Real

Kurze Hose, T-Shirt, Jacke H&M, Sandalen Ecco, Tasche Gap und Helm Real

Av Josefin - 19 oktober 2009 22:30

Nedan bilder på Sixtens vinterkläder från Polarn o. Pyret. Wettextrasan fick vi för att torka av kläderna - man ska inte tvätta dem för ofta för då förstörs reflexerna. Kolla så bra det syns när jag fotat med blixt! Cool!


Unten Bilder von Sixtens Winterkleider (bei Polarn o. Pyret gekauft). Der Lappen haben wir im Geschäft bekommen um die Kleider ab und zu abzutrocknen - man soll die nicht so oft waschen, weil dann gehen die Reflexe kaputt. Die Reflexe sieht man gut, wenn ich Fotos mit Blitz gemacht habe! Cool!


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards